Oferty pracy

Twoja kariera w Hyundai.

Hyundai Motor został założony w 1967 roku w Korei, szybko stając się jednym z wiodących producentów samochodów na świecie oraz globalnym liderem mobilności przyszłości.
Firma zatrudnia dzisiaj ponad 110 000 pracowników i sprzedaje rocznie 4,5 miliona samochodów produkowanych w fabrykach na całym świecie. Hyundai stale rozszerza gamę pojazdów wyposażonych
w najnowocześniejsze technologie, z myślą o bezpieczeństwie i komforcie Klientów.
Firma wprowadza także kolejne modele wyposażone w napędy zelektryfikowane. Globalna strategia firmy Hyundai wykracza poza obszar związany z produkcją samochodów.
W ciągu najbliższych lat Hyundai planuje dalszy rozwój pojazdów elektrycznych, systemu wodorowych ogniw paliwowych, a także miejskiej mobilności powietrznej i technologii autonomicznej jazdy.
Jeżeli chcesz dołączyć do rodziny Hyundai, wyślij swoje CV już dziś. Poszukujemy osób, które podzielają naszą kreatywność i pasję do ciągłego rozwoju.
Niezależnie od tego, czy interesuje Cię sprzedaż, finanse, ubezpieczenia czy serwis, członkowie naszego zespołu mają wspólny cel: dążenie do spełnienia oczekiwań Klientów.

Aktualne oferty pracy

Zakres obowiązków

  • zapewnienie stałego wzrostu zadowolenia Klientów
  • odpowiedzialność za realizację przez zespół wyznaczonego planu sprzedaży oraz osiąganie ustalonych KPI
  • kierowanie i rozwój działu Serwisu
  • analizowanie danych, monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów przez cały dział Serwisu
  • dbałość o przestrzeganie procesów i standardów Renault, Dacia i Hyundai
  • reprezentowanie działu Serwisu w kontaktach z klientami, partnerami i kadrą zarządzającą
  • tworzenie procedur obsługi zapewniających odpowiednią jakość ukierunkowaną na zadowolenie Klienta;
  • organizacja i nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy z firmami ubezpieczeniowymi;
  • bieżąca kontrola wydatków i śledzenie wyników finansowych serwisu;
  • opracowywanie nowych rozwiązań i innowacji w swoim dziale;
  • rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z pracą działu;
  • efektywne wykorzystywanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;
  • dokładne oględziny samochodów przed przyjęciem do serwisu;
  • dokonywanie zgłoszeń oględzin samochodów do firm ubezpieczeniowych;
  • sporządzanie kosztorysów.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży motoryzacyjnej, w dziale obsługi posprzedażnej
  • doświadczenie w Autoryzowanej Stacji Obsługi – mile widziane 
  • umiejętności zarządzania zespołem, zapewniania mu optymalnych warunków pracy i motywowania pracowników
  • doskonałe umiejętności w obszarze obsługi klienta
  • rozwinięte zdolności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej
  • aktywność w działaniu i kreatywnego podejście do wyzwań
  • samodzielność, zaangażowania i elastyczności w działaniu 
  • praktyczna znajomości KPI w zakresie pracy Działu Serwisu
  • gotowość do pracy od poniedziałku do piątku oraz jedną sobotę w miesiącu
  • wykształcenie na poziomie min. średnim
  • prawo jazdy kat. B oraz wysoka kultury jazdy

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • system profesjonalnych szkoleń
  • niezbędne narzędzia pracy

Aplikuj

praca@keller.gliwice.pl

Zakres obowiązków

  • zapewnienie stałego wzrostu zadowolenia Klientów,
  • odpowiedzialność za realizację przez zespół wyznaczonego planu sprzedaży oraz osiąganie ustalonych KPI,
  • kierowanie i rozwój Działu Serwisu Mechanicznego,
  • analizowanie danych, monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów przez cały Dział Serwisu Mechanicznego,
  • dbałość o przestrzeganie procesów i standardów Hyundai,
  • reprezentowanie Działu Serwisu Mechanicznego w kontaktach z Klientami, Partnerami i Kadrą Zarządzającą,
  • tworzenie procedur obsługi zapewniających odpowiednią jakość, ukierunkowaną na zadowolenie Klienta,
  • organizacja i nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy z klientami kluczowymi,
  • bieżąca kontrola wydatków i śledzenie wyników finansowych serwisu,
  • opracowywanie nowych rozwiązań i innowacji w swoim dziale,
  • rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z pracą działu,
  • efektywne wykorzystywanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu,
  • dokładne oględziny samochodów przed przyjęciem do serwisu,
  • dokonywanie zgłoszeń oględzin samochodów do firm ubezpieczeniowych,
  • sporządzanie kosztorysów.

Nasze wymagania

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem w branży motoryzacyjnej, w dziale obsługi posprzedażnej,
  • doświadczenia w Autoryzowanej Stacji Obsługi – mile widziane,
  • umiejętności zarządzania zespołem, zapewniania mu optymalnych warunków pracy i motywowania pracowników,
  • doskonałych umiejętności w obszarze obsługi klienta,
  • rozwiniętych zdolności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej,
  • aktywności w działaniu i kreatywnego podejście do wyzwań,
  • samodzielności, zaangażowania i elastyczności w działaniu,
  • praktycznej znajomości KPI w zakresie pracy Działu Serwisu,
  • gotowości do pracy od poniedziałku do piątku oraz jedną sobotę w miesiącu,
  • wykształcenia na poziomie min. średnim,
  • prawa jazdy kat. B oraz wysokiej kultury jazdy.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
  • system profesjonalnych szkoleń,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie.

Aplikuj

praca@keller.gliwice.pl

Zakres obowiązków

  • Kompleksowe utrzymanie bieżącej czystości w salonach samochodowych
  • sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, mycie przeszkleń (z poziomu zerowego)
  • dbanie o porządek i czystość w strefach klienckich
  • Praca od poniedziałku do soboty, głównie zmiany popołudniowe: 13:00 - 19:00, co kilka tygodni zmiana poranna 6:00 - 12:00.

Nasze wymagania

  • Zaangażowania w pracę,
  • Sumienności, staranności,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Uczciwego podejścia do powierzonych zadań.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Pracę na 3/4 etatu w systemie zmianowym,
  • Możliwość uzyskania premii po okresie próbnym,
  • Możliwość uczestnictwa w wyjazdach integracyjnych, imprezach firmowych,
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie.

Aplikuj

praca@keller.gliwice.pl

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa zleceń blacharsko – lakierniczych
  • Praca na programach Audatex (Audanet), DMS, Gulliwer, Allianz VIP
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji szkody
  • Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami
  • Kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi
  • Prowadzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych zgodnie z przyjętymi standardami.

Nasze wymagania

  • Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość systemu AUDATEX, (DMS Rogowiec mile widziane)
  • Komunikatywność
  • Samodzielność
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. „B”

Oferujemy

  • Pracę w miłej atmosferze
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Motywacyjny system wynagrodzeń

Aplikuj

praca@keller.gliwice.pl

Zakres obowiązków

  • mycie karoserii samochodowej,
  • odkurzanie wnętrza samochodów,
  • czyszczenie elementów wewnętrznych samochodu,
  • pranie tapicerki samochodowej,
  • wykonywanie polerowania mechanicznego lakieru - znajomość będzie dodatkowym atutem,

Nasze wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność planowania i punktualnej realizacji zadań,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • wysoka kultura osobista,
  • prawo jazdy kat "B"

Oczekujemy:

  • obowiązkowości,
  • odpowiedzialności,
  • dokładności,
  • sumienności,
  • chęci oraz zapału do pracy

Oferujemy

  • atrakcyjną pracę w przyjaznej atmosferze i ciekawym miejscu,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników,

Aplikuj

praca@keller.gliwice.pl

Zakres obowiązków

  • Wykonywanie diagnoz i napraw zgodnie ze zleceniem serwisowym,
  • Obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną pojazdów,
  • Weryfikację stanu technicznego pojazdu po naprawie,
  • Opisywanie wykonywanych czynności oraz zużytych części,
  • Wyszukiwanie rozwiązań technicznych oraz części zamiennych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie mechanicznego samochodowego,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomości nowoczesnych rozwiązań i technologii w branży motoryzacyjnej,
  • Dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Aplikuj

praca@keller.gliwice.pl

Programy Hyundai

2
Hyundai Finance

Sprawdź promocyjne warunki finansowania i zobacz jak łatwo dostępny może być Twój nowy Hyundai.

Więcej o finansowaniu
Elektryczne samochody marki Hyundai 3
Program dopłat rządowych "Mój Elektryk"

KONA Electric 2020 już teraz od 109 800 zł brutto w programie „Mój Elektryk”. Zyskaj aż do 27 000 zł dopłaty rządowej.

Więcej o modelu KONA Electric
Samochody marki Hyundai, jazda testowa
Jazda testowa

Wypełnij formularz i umów się na jazdę testową
w dogodnym terminie.

Zapisz się na jazdę testową
Samochód Hyundai Tucson jadący drogą
Znajdź samochód

Wybierz nowe modele dostępne w ofercie salonu.

Nowe samochody dostępne od ręki
Sześć samochodów marki Hyundai 4
Hyundai Promise

Znajdź swój wymarzony samochód używany marki Hyundai.

Wyszukiwarka samochodów używanych

Skontaktuj się z nami